نشست صمیمی اعضای انجمن ادبی و ادبیات داستانی با نویسنده رمان مثلث آرتاگوانا

دوشنبه 31 فروردين 1394
20:55
علی اکبر شریف زاده

نشست صمیمانه اعضای انجمن ادبی بزرگمهرو انجمن ادبیات داستانی سراج با نویسنده رمان مثلث آرتاگوانا

در روز یکشنبه مورخه 30/01/94 ساعت 4.30عصر جلسه انجمن ادبی و ادبیات داستانی با حضور شعرا و نویسندگان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر و باحضور مهمان ویژه این جلسه سید جواد احمدی نویسنده رمان مثلث آرتاگوانا برگزار گردید .

در این نشست صمیمی ابتدا مرتضی حسینی اسفاد مسئول انجمن ادبی بزرگمهر قاینی ضمن خوش آمد گویی به ایشان ، حضور این نویسنده بومی و گرانقدر را در این محفل ادبی به فال نیک گرفت و یاد آور گردید مسئولین محترم شهرستان و استان در صورت امکان از مولفین و نویسندگان بومی در خصوص چاپ و خرید اثار حمایت ویژه نمایند . در ادامه بخشهایی از رمان مثلث آرتاگوانا توسط فرهیخته گرانقدرسید جواد احمدی خوانش شد و مورد تقدیر وتحسین حاضرین واقع گردید . در پایان سید جلال اردوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات نیز پس از تقدیر وتشکراز سید جواد احمدی برای خلق این اثر فاخر و ماندگار حمایت معنوی و مادی خود را از تولید آثارارزشمند فرهنگی و هنری اعلام نمود .

سید جواد احمدی متولد 1353 قاین ساکن مشهد نویسنده اولین سلام نامه به زبان فارسی با عنوان مشهدالسلام

ونویسنده کتاب مستوری که به عنوان کتاب سال 1390 خراسان رضوی انتخاب گردید .

برای این فرهیخته گرامی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم .




[ بازدید : 652 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برگزاری دومین جلسه انجمن ادبی بزرگمهر قاینی و ادبیات داستانی سراج در فروردین 1394

سه شنبه 25 فروردين 1394
11:10
علی اکبر شریف زاده

دومین جلسه انجمن ادبی و ادبیات داستانی با حضور فرهیخته گرامی سید جلال اردوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات وشاعران , نویسندگان در ساعت 16روز یکشنبه مورخه 94/01/23 در محل دفتر انجمن واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار گردید . ابتدا شاعر گرانقدر مرتضی حسینی اسفاد مسئول انجمن ادبی بزرگمهر قاینی ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س ) شعری را به همین مناسبت قرائت نمود . در ادامه پس از قرائت اشعار ، داستان کوتاه و همچنین دلنوشته توسط هنرمندان حاضر در جلسه ، آثار ارائه شده مورد نقد وبررسی قرار گرفت که اثر منتخب جهت چاپ در نشریات محلی معرفی گردید . در این جلسه همچنین سید جلال اردوان که مهمان ویژه انجمن بود پس از تقدیر و تشکر از مسئول انجمن ( شاعر گرانقدر مرتضی حسینی اسفاد) و نیز شاعران و نویسندگان محترم حاضر درجلسه به خاطر برگزاری منظم جلسات در سال قبل ، اظهار امیدواری نمود در سال جدید با همدلی و همراهی تمامی فرهیختگان و هنرمندان شهرستان جهت رفع موانع و مشکلات پیش رو و تولید آثار هنری فاخر تلاش و کوشش نمایند .



[ بازدید : 1426 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نشست صمیمی مسئولین انجمنهای فرهنگی و هنری با ریاست اداره فرهنگ وارشاداسلامی قاینات

سه شنبه 18 فروردين 1394
13:32
علی اکبر شریف زاده

در روز یکشنبه مورخه 94/01/16 ساعت 18 نشست صمیمی مسئولین انجمنهای فرهنگی و هنری قاین با جناب آقای اردوان ریاست جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قاینات به مناسبت آغاز سال جدید برگزار گردید . در این جلسه ابتدا سید جلال اردوان ضمن تبریک سال جدید اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی بتوانند در عرصه فرهنگ وهنر شهرستان گامی مثبت و تاثیرگذار بردارند . در ادامه هنرمندان حاضر در جلسه ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک این مسئولیت جدید برای ایشان آرزوی موفقیت و سرفرازی نمودند . سپس هر یک از مسئولین انجمنها در خصوص اهداف برنامه ها و بویژه کمبودها و نداشتن حداقل امکانات و تجهیزات اداری سخن گفتند که پس از بحث و تبادل نظر راهکارهایی نیز ارائه شد . ضمن ارزوی توفیق برای فرهیخته گرامی جناب اقای سید جلال اردوان امیدواریم با حمایت و همکاری صادقانه ایشان انجمنهای فرهنگی و هنری شهرستان رونق و نشاط دو چندان بگیرند.




[ بازدید : 306 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
این وبلاگ ، پل ارتباطی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین با همه هنرمندان،فرهیختگان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر این آب و خاک می باشد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خانه هنرمندان قاین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]