اجرای نمایش هبوط به نویسندگی و کارگردانی هیوا ناصریان از سوی گروه نمایش صبا در قاین

يکشنبه 8 دی 1398
21:57
علی اکبر شریف زاده

نمایش هبوط به نویسندگی و کارگردانی هیوا ناصریان به همت گروه نمایش صبا قاین از 10 لغایت 13 آبانماه 98 با حضور علاقه مندان در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین به روی صحنه رفت .

عباس میرزنگویی ضمن حضور در اجرای نمایش هبوط و تقدیر از بازیگران و عوامل این نمایش اظهار داشت : نمایش هبوط در دومین روز از اجرا در نوبت صبح با یک اجرا و در نوبت عصر و شب با دو اجرا با حضور علاقه مندان به روی صحنه رفت .

وی افزود : در این نمایش عماد نورزاد ، هیوا ناصریان ، محمد حسین باقری و مرتضی برومند به عنوان بازیگر و محبوبه حسن پور ، علی اکبر شریف زاده ، محسن دهقان نژاد بعنوان عوامل و عباس میرزنگویی بعنوان مشاور کارگردان همکاری داشتند .


[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پذیرایی از سوگواران حسینی به مناسبت اربعین با حضور هنرمندان در قاین

يکشنبه 8 دی 1398
21:46
علی اکبر شریف زاده

همزمان با اربعین حسینی با حضور هنرمندان از سوگواران حسینی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین با توزیع نذری پذیرایی شد .

میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ضمن تقدیر از حضور هنرمندان پیشکسوت و جوان در این مراسم گفت : این حرکت خودجوش از سوی موسسه فرهنگی و هنری بامداد ارغوان و جمعی از هنرمندان نمایش در روز اربعین انجام گرفت و امیدواریم همه ساله اعضای انجمن های فرهنگی و هنری توفیق خدمت به سوگواران را داشته باشند .


[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برگزاری اولین مجمع عمومی سال 98 کانون موسیقی قاین

يکشنبه 8 دی 1398
21:30
علی اکبر شریف زاده

اولین مجمع عمومی سال ۹۸ کانون موسیقی قاین سه شنبه ۲۳ مهر ماه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات و اعضای کانون در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین برگزار شد .

میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات در جمع هنرمندان موسیقی قاین گفت : با توجه به قدمت هنر موسیقی در قاین و حضور و فعالیت گسترده علاقه مندان و هنرمندان در بخش های مختلف موسیقی امیدوارم با همدلی و هم فکری شاهد رشد و تعالی این هنر در شهرستان باشیم .

وی ضمن تقدیر از ابوالقاسم بهزادی مسئول کانون موسیقی و دیگر اعضای هیئت مدیره کانون اظهار داشت : برگزاری مجمع عمومی کانون موسیقی قاین به منظور انتخاب هیات مدیره جدید نشان از پویایی و بالندگی این هنر در شهرستان دارد و شایسته است هنرمندان پس از برگزاری این مجمع ارتباط خود را با اعضای هیئت مدیره جدید قوی تر نمایند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود :اولین شورای مرکزی کانون موسیقی در سال ۱۳۷۲ در قاین با هنرمندان سید ابوالفضل هاشمی ، حمید هادی ، محسن فلکی ، مهدی روشن ، مجید بهمنش ، ناصر قوی آغاز به کار کرد و تاکنون سید ابوالفض هاشمی ( ۵ دوره ) ، حمید هادی ( یک دوره ) ، امیر داریوش توسلی ( یک دوره )، جواد هادی ( دو دوره ) ، سید داریوش کراری ( یک دوره ) و ابوالقاسم بهزادی ( دو دوره ) مسئولیت این کانون را بر عهده داشتند .

گفتنی است در انتخابات عصر سه شنبه ۲۳ مهرماه هنرمندان محمد رضا فدوی ، قاسم بهزادی ، جواد هادی ، صالح رنجبر ، خانم عبدالله نژاد ، ناصر قوی و جعفر گلچین بعنوان اعضای جدید کانون موسیقی انتخاب که ۵ نفر اعضای اصلی و ۲ نفر بعنوان اعضای علی البدل می باشند .


[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

به مناسبت روز بزرگداشت حافظ نشست صمیمانه اعضای انجمن ادبی بزرگمهر قاینی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد

يکشنبه 8 دی 1398
21:15
علی اکبر شریف زاده

به نقل از میرزایی مسئول انجمن اذبی بزرگمهر قاینی شامگاه یکشنبه ۲۱ مهرماه به مناسبت روز بزرگداشت حافظ نشست صمیمانه اعضای انجمن ادبی بزرگمهر قاینی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین برگزار شد .

میرزایی در این خصوص گفت : این نشست به مناسبت روز بزرگداشت حافظ با حضور شاعران با اجرای شعرخوانی و حافظ خوانی در دفتر انجمن ادبی بزرگمهر قاینی برگزار شد .



[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
این وبلاگ ، پل ارتباطی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین با همه هنرمندان،فرهیختگان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر این آب و خاک می باشد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خانه هنرمندان قاین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]