نشست صمیمی اعضای انجمن ادبی و ادبیات داستانی با نویسنده رمان مثلث آرتاگوانا

دوشنبه 31 فروردين 1394
20:55
علی اکبر شریف زاده

نشست صمیمانه اعضای انجمن ادبی بزرگمهرو انجمن ادبیات داستانی سراج با نویسنده رمان مثلث آرتاگوانا

در روز یکشنبه مورخه 30/01/94 ساعت 4.30عصر جلسه انجمن ادبی و ادبیات داستانی با حضور شعرا و نویسندگان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر و باحضور مهمان ویژه این جلسه سید جواد احمدی نویسنده رمان مثلث آرتاگوانا برگزار گردید .

در این نشست صمیمی ابتدا مرتضی حسینی اسفاد مسئول انجمن ادبی بزرگمهر قاینی ضمن خوش آمد گویی به ایشان ، حضور این نویسنده بومی و گرانقدر را در این محفل ادبی به فال نیک گرفت و یاد آور گردید مسئولین محترم شهرستان و استان در صورت امکان از مولفین و نویسندگان بومی در خصوص چاپ و خرید اثار حمایت ویژه نمایند . در ادامه بخشهایی از رمان مثلث آرتاگوانا توسط فرهیخته گرانقدرسید جواد احمدی خوانش شد و مورد تقدیر وتحسین حاضرین واقع گردید . در پایان سید جلال اردوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات نیز پس از تقدیر وتشکراز سید جواد احمدی برای خلق این اثر فاخر و ماندگار حمایت معنوی و مادی خود را از تولید آثارارزشمند فرهنگی و هنری اعلام نمود .

سید جواد احمدی متولد 1353 قاین ساکن مشهد نویسنده اولین سلام نامه به زبان فارسی با عنوان مشهدالسلام

ونویسنده کتاب مستوری که به عنوان کتاب سال 1390 خراسان رضوی انتخاب گردید .

برای این فرهیخته گرامی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم .




[ بازدید : 652 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ ، پل ارتباطی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین با همه هنرمندان،فرهیختگان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر این آب و خاک می باشد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خانه هنرمندان قاین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]