درخشش هنرمند نوجوان قاینی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

پنجشنبه 7 بهمن 1400
11:19
علی اکبر شریف زاده

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات ، یکم بهمن ماه 1400 ، در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از هومن بهزادی گیتاریست نوجوان قاینی برای کسب رتبه در بخش نوازندگی گیتار تقدیر شد .

میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ضمن تبریک به هومن بهزادی هنرمند نوجوان و خلاق قاینی و همچنین ابوالقاسم بهزادی مدیر مسئول آموزشگاه آزاد موسیقی قاین و اعضای کانون موسیقی و خانواده این هنرمند پرتلاش ، برای کسب این موفقیت ، بیان داشت : با اعلام هیات داوران پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ، هومن بهزادی در بخش نوازندگی گیتار در گروه الف جشنواره موفق به کسب مقام دوم گردید و این موفقیت در میدان ملی حائز اهمیت و شایسته تقدیر است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی جشنواره ملی موسیقی جوان را عرصه درخشش نوجوانان و جوانانی دانست که برای سربلندی و افتخار ایران اسلامی قدم برمی دارند تا سفیرانی شایسته برای معرفی هویت فرهنگ و هنر کشور عزیزمان باشند. بی شک این مهم با همراهی و مشارکت اساتید و هنرمندان برجسته و دلسوز در قالب هیأت داوران با رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در داوری‌ها معنا و اعتبار می‌یابد، آنان که همواره با حضورشان ضامن و حافظ این برگ زرین هستند و ما وامدار دلسوزی‌ها و تجارب ارزنده ایشان هستیم. حضور گسترده نوجوانان و جوانان از تمام نقاط ایران زمین و تنوع حضور از مناطق و اقوام مختلف جای بسی خوشحالی دارد زیرا که باعث ایجاد رنگین کمانی از اصالت، خلاقیت و توانایی در این جشنواره شده است تا با تداوم حضور خود نوید بخش آینده درخشان فرهنگ و هنر ایران عزیزمان باشند.


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
این وبلاگ ، پل ارتباطی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین با همه هنرمندان،فرهیختگان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر این آب و خاک می باشد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خانه هنرمندان قاین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]